Entries Profile. Friends Credits

Miss you shooo much
Monday 29 October 2012 | 02:44 | 0 comments
Assalamualaikum :)
Hee ~ Happynyaa aku harini dan hari-hari yg lepas dekat Kelantan . You know what ? Hehe , dah lama kot tak jumpa si R nihh . Tahu-tahu lonjong dahh , tinggi gila ah dia . Whoaaaaa :O Terkejut beruk aku dibuatnyee . Hikhik :)
So , si R nihh dia anak tiri kepada my mak saudara . Faham kan ? Maknanya kitorang takde pertalian darah , just mcm kawan dahh . Hee , tak tahu lah pulak die ni romantik orangnyaaaaa . Gedik aku nih -.- 
Masa kat Kelantan haritu , kitorang ada jalan-jalan sikit . Jalan kaki je , exercise katanyaa . Haha :D So , ramai gila budak-budak ikut . Yg lain semua remaja . Dah lama sikit jalan , yg si remaja lain dah nak balik , except aku dgn si R . Lepastu , kitorang jalan sama . Borak punya borak , tiba-tiba he ask me

"Dila , malam ni pegi surau okay ?"
Okay aku kata .

Dah malam tu aku pegi ah surau . Bukan sbb si R je , sbb mmg dah tradisi saudara mara aku pegi surau malam-malam . Cehh , tradisi tuu -.- So , ontheway pegi surau , tak nampak pulak si R nihh . Maybe dia tak pegi . Then , azan pon berkumandang . Aku mcm cam suara si peng-azan nihh . Tut tut org cakap si R yg azan . Whoaaa :O Best kot suara dia :3 serak basah gitu . Hehe :D 

Malam tu , banyak lepak dgn dia aje . Dia jd papa , aku jd mama . Adik aku jd anak . Haha . Sakaii -.-' Ehh , aku ada bertaruh dgn si R . Dia kan tinggi , so mcm kalau ada jumpa lg , dia nak tengok aku tinggi . Boleh ke aku tinggi ? -.- InsyaAllah bolehhhhhh . Awk , nanti kita jumpa lg okay ? Hehe ~ Assalamualaikum , bye , rindu you ;)


PHOTOS



That's meeeeeeeee :)

With cousin :)



Cari R mana se :P


Mandiiiiiiiiiiii jom

Adik R





The Past
Disclaimer ★