Entries Profile. Friends Credits

Just ....
Sunday 20 May 2012 | 01:40 | 0 comments

Hai . 
To me , what I need is LOVE . Yeahh , dah berapa bulan single . Single buat aku jadi tenang , maybe :/ I've got so many friends . We laugh , sad , cry and love each other . But , my heart feel empty without BOYFRIEND . Aku jealous dengar kawan aku cerita pasal boyfriend diorang :'/ Ohh , I'm so alone ! Bukan takde sesiapa nak aku . Ada , tapi ...

So one day , there is a Chinese boy buat pengakuan that he love me ! Ohh , belive it ? Termasuk dia , dah tiga org Chinese suka aku . Bukan nak bangga , kenyataan . pfffttt -.- Ouchh , kitorang dalam same school act . Dia pemalu , bijak and specky :) Dalam berapa hari kenal , dia lamar aku as his GIRLFRIEND :') He gives me three day . Yes , ofcourse untuk berfikir . Three days passed , I accept . Yes now , I'm yours NZK .


Kita tahan sampai tiga hari je . Sebabnya , saya yang minta break . I'm sorry , saya sedar hati saya bukan pada awak . Saya tak boleh sayang dekat awak sebagai seorang kekasih . My heart belongs to him . Yess , him :'/ I'm Sorry NZK <3 :'/


I'M SORRY :'(



The Past | The Future
Disclaimer ★